Dnes už nestačí mít kvalitní produkt a jeho kvalifikovanou marketingovou podporu v cenové, distribuční a komunikační oblasti, ale je nezbytné přidat určitý společensky akceptovatelný benefit, akceptovatelnou vyšší hodnotu. Od doby, kdy se zjistilo, že i nekomerční faktory mohou být významným konkurenčním argumentem, se stále více do procesů výroby a prodeje zapojují společenské humanitní vědy.
Značnou pozornost stále přitahují diskuse o trvale udržitelném rozvoji společnosti, o trvalém ekonomickém růstu, společenské odpovědnosti podniků apod. To jsou oblasti, v jejichž manažerském řízení neobyčejně významnou roli sehrávaly, sehrávají a do budoucna budou nepochybně ještě více sehrávat etické aspekty řídicích procesů.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



