Sharan loni oslavil 20. narozeniny, přesto testovaný vůz spadá do druhé generace. Dostal ale facelift. Není divu, že německá automobilka nechává tento model dlouho v oběhu. Z hlediska designu totiž není potřeba mnoho vylepšovat, což ostatně dokazuje i novinka. Až na pár detailů, jako je jiná optika světlometů a brzdových světel, upravená maska nebo nárazníky, ji od předchozí verze vizuálně odlišit nejde. Prim totiž nehraje nějaký výstřední design, ale praktičnost.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Markovič
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



