Za posledních několik let byste museli žít izolovaní od světa v protiatomovém krytu, abyste neslyšeli pořád dokola o revoluci v marketingu a byznysu, kterou přinášejí sociální sítě. Příklady úspěšných firem byly dávány ostatním za vzor a Erik Qualman ve svém slavném videu Social Media Revolution (2010) prohlásil: "ROI sociálních médií je to, že váš byznys bude existovat za pět let." Uběhlo šest let a vlna nekritické adorace sociálních médií je - doufejme - za námi. Firmy jsou schopné přežívat i bez Facebooku. Změnilo se něco?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



