Za posledních několik let byste museli žít izolovaní od světa v protiatomovém krytu, abyste neslyšeli pořád dokola o revoluci v marketingu a byznysu, kterou přinášejí sociální sítě. Příklady úspěšných firem byly dávány ostatním za vzor a Erik Qualman ve svém slavném videu Social Media Revolution (2010) prohlásil: "ROI sociálních médií je to, že váš byznys bude existovat za pět let." Uběhlo šest let a vlna nekritické adorace sociálních médií je - doufejme - za námi. Firmy jsou schopné přežívat i bez Facebooku. Změnilo se něco?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111