O nápady ve firmách není nouze. Problémem je spíš jejich realizace a cesta na světové výsluní. Potvrdil to v rozhovoru pro Moderní řízení Václav Muchna, ředitel společnosti Y Soft, (článek čtěte ZDE). Udělat produktu globální marketing, to považuje za nejobtížnější. "Chceme růst a být globální firma, tak musíme do Brna přivážet know how z Ameriky, Německa, Velké Británie a z těch regionů ve světě, kde globální byznys dělají nejlíp," říká. I proto vozí své lidi do Silicon Valley, najímá si na marketing expertku, která úspěšně radila globálním firmám, a pro zaměstnance chystá koučinkový program se špičkovým profesorem z univerzity v Berkeley.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111