Trh práce je mimořádně konkurenční prostředí. Personalisté zjišťují, že získat kvalitní lidi není tak jednoduché jako v období krize. Recruitment se často spíše podobá boji. Boji, který vyhrává ten, kdo dokáže udělat nejlepší první dojem a představit se jako unikátní a spolehlivý zaměstnavatel. Vybočit z řady svých konkurentů a ukázat svou jinakost. Není to jednoduché, ale pro náborovou komunikaci to je zásadní. Mimochodem stejně zásadní jako být schopen svým slibům dostát - protože jen tehdy je možné si nového pracovníka i udržet.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



