Personální oddělení by ve společnostech měla mít postavení jakéhosi prostředníka mezi managementem a zaměstnanci. Přestože personální ředitel nebo častěji ředitelka je obvykle členem nejvyššího managementu, on (ona) i členové jeho (jejího) týmu by si měli zachovat určitou nezávislost. Bohužel v mnoha společnostech je právě toto oddělení považováno pouze za "servisní"; informace, které managementu dodává za podružné, protože přece "vrcholový management je zodpovědný za řízení firmy jako celku, a tím i za stránku personální".
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111