"Když si lidé koupí auto, vnímají přesně jeho hodnotu, protože vědí, jak dlouhou na něj museli pracovat. Se zdravím to neřeší, protože jim bylo dáno jakoby darem," říká Kamil Doležel, ředitel úseku strategie a obchodu ze Santé. "Firmy jsou zatím v konceptu zdravé firmy ztraceny a většinou se jim vše míchá dohromady," tvrdí Barbora Stejskalová, která se společností Human Garden iniciovala odbornou konferenci Corporate Health Day 2014.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111