Často proto vyžadujeme podrobné tržní analýzy, abychom mohli náležitě odůvodnit naše strategická či taktická rozhodnutí. Velký důraz klademe na vytvoření správné strategie. A kromě toho, protože jsme se stali odborníky ve svém oboru, jsme přesvědčeni, že známe pravidla cesty k úspěchu, píše Frans Johansson v časopise Management Today 1).
Před šesti lety byla Nokia nejuznávanější evropskou firemní značkou, byla vedoucí světovou firmou v mobilních telefonech s podílem na světovém trhu 40 %. Nokia znala do té doby platná pravidla hry na trhu ve svém oboru. V červnu 2007 byl uveden na trh iPhone, který změnil všechna pravidla hry a změnil zásadně trh mobilních telefonů.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



