Často proto vyžadujeme podrobné tržní analýzy, abychom mohli náležitě odůvodnit naše strategická či taktická rozhodnutí. Velký důraz klademe na vytvoření správné strategie. A kromě toho, protože jsme se stali odborníky ve svém oboru, jsme přesvědčeni, že známe pravidla cesty k úspěchu, píše Frans Johansson v časopise Management Today 1).
Před šesti lety byla Nokia nejuznávanější evropskou firemní značkou, byla vedoucí světovou firmou v mobilních telefonech s podílem na světovém trhu 40 %. Nokia znala do té doby platná pravidla hry na trhu ve svém oboru. V červnu 2007 byl uveden na trh iPhone, který změnil všechna pravidla hry a změnil zásadně trh mobilních telefonů.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později