Takové otázky přiměly dva americké profesory prozkoumat, jakou roli hrají analogie v managementu. Christopher Bingham a Steven Kahl 1) zjistili, že podniky zpravidla aplikují třífázový proces, který zahrnuje asimilaci, analýzu a adaptaci.
Důležité přitom je uvědomit si, že je značný rozdíl mezi analogiemi, jež se zaměřují na aspekty, které jsou známé, a těmi, jež se soustřeďují na to, co je nové. To, jak firmy aplikují různé typy analogií, může mít značný vliv na utváření jejich dlouhodobého zaměření a výkon.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



