Pro mladé příslušníky "digitální generace", kteří začínají nastupovat do firem, je e-mail příliš pomalý. Pro zkušené manažery zase málo efektivní. V řadě společností začínají e-maily nahrazovat jiné druhy komunikace, například pro korporátní sféru upravený tzv. instant messaging, případně firemní klony služby typu Twitter. IBM proto přišla s pro mnohé překvapivým tahem. Chystá se e-maily vzkřísit tím, že je ve spolupráci s dalšími firemními aplikacemi, které umějí vyčíst z velkých dat zajímavé informace, naučí rozpoznávat chování a rozumět přání uživatelů.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Petr Vnouček
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



