Pověst podnikatelských lídrů ve velkých organizacích je dnes nesmírně důležitá. "CEO může firemní značku pozvednout, nebo zničit. Doby, kdy šéfům stačilo tahat za nitky a neviditelně proplouvat v zákulisí, jsou pryč. Chybné kariérní tahy a veřejný neúspěch můžou negativně postihnout značku - a tato infekce se šíří rychle," řekl profesor Ansgar Zerfass z Lipské univerzity, šéf mezinárodního výzkumného týmu, když komentoval výsledky průzkumu mezi evropskými šéfy firemní komunikace European Chief Communication Officers Survey (ECCOS).
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



