Otázka angažovanosti zaměstnanců je v současné době globální problém. Proč si myslíte, že to tak je? Nebo ten problém existoval vždy, jen z nějakého důvodu nebyl tak vyostřený nebo tak viditelný?
Myslím, že firmy teprve nedávno začaly chápat skutečnou hodnotu angažovanosti zaměstnanců. V zásadě jde o něco, co je "soft" a nehmotné, a tedy obtížně měřitelné, takže snad proto se řada manažerů soustředila na "tvrdší" metriky, které se přímo promítají do finančních výkazů. A toto téma v minulosti opomíjeli. Dnes však by málokdo polemizoval s myšlenkou, že existuje silná korelace mezi angažovaností pracovníků a lepším obchodním výkonem. Myslím, že to není ani tak dáno skutečností, že jde o globální problém, jako tím, že právě teď se tomu věnuje více pozornosti.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



