Nakladatelství Grada Publishing vydalo novou publikaci s tematikou public relations. Jejím autorem je ing. Ladislav Kopecký, uznávaný odborník v oboru marketingové komunikace, aktivní tvůrce - manažer, textař, scenárista, propagátor a zároveň zkušený vysokoškolský pedagog. Tyto profese se v rukopisu knihy organicky a smysluplně prolínají a pomáhají tak vytvářet text neobyčejně informačně bohatý a zároveň kultivovaně stylisticky pestrý.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



