Jaké druhy omezujících podmínek pohánějí inovační aktivitu správným směrem? A jaká omezení naopak inovační iniciativy zabíjejí? Obecně řečeno existují dva základní druhy klíčových omezujících podmínek, které by podniky měly uplatnit, píše na svém blogu Scott Anthony 1).
DEFINUJTE SLIBNÉ TRHY
První z nich je požadavek identifikovat několik - ne víc jak pět - slibných trhů, na nichž určité změny technologie nebo spotřebitelského chování vytvářejí příležitost uplatnit specifické schopnosti podniku a zároveň uspokojit dosud neuspokojené potřeby kupujících.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111