Modelový příklad vypadá asi takto. Firma zavolá podnikateli, že někdo chce koupit stejnou doménu, jako je ta jeho, jen s jinou koncovkou. Pak tomuto podnikateli nabídne přednostní nákup za částku několika tisíců korun plus udržovací poplatek asi 600 Kč ročně. Zmíněné domény samozřejmě nikdo nechce a cena za běžnou registraci domén činí pár stovek.
Kdo však nabídku po telefonu odsouhlasí, tomu přijde po čase faktura. Pokud ji nezaplatí, předá registrační firma pohledávku vymahatelům.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



