Americký investor Peter Thiel není žádným fanouškem Twitteru, ostatně jeho firma se před časem proslavila vtipným mottem: "Chtěli jste létající auta, ale dostali jste 140 znaků", v narážce na to, že za vrchol inovací je dnes považováno sdílení fotek koťátek a informací, co kdo měl k snídani. Přesto Thiel minulý týden Twitter pochválil a řekl, že má "solidní" byznysplán, že jeho zhruba 10miliardová valuace odpovídá realitě a že se tisíc zaměstnanců nemusí bát o práci. To poslední tvrzení dal do kontrastu se zaměstnanci deníku New York Times, kteří by se podle něho bát zatraceně měli.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111