KidMap je společný projekt tří společností - komunikační agentury LineArt, výzkumné agentury Perfect Crowd a kreativního studia pro mobilní aplikace Sugar & Ketchup. Dal si náročný úkol připravit nástroj, který usnadní dospělým vžít se do dětí a pochopit jejich potřeby a přání.

 

Jedna z otázek, které autoři průzkumu položili svým dětským respondentům, zněla: Co by sis přál/a najít pod stromečkem? Z odpovědí následně vytvořili "nákupní" koš, který může posloužit jako inspirace i vám, čtenářům Ekonomu. Vyberte si z následujících kategorií tu, která nejvíc odpovídá věku vašeho dítěte, a klikněte na odkaz:

 

EK15 05 deti 9let vMám doma:


- čtyřletou holku

- osmiletou holku

- desetiletou holku

 

 

- dvouletého kluka

- sedmiletého kluka

- dvanáctiletého kluka

 

 


 

 

- Jaké mají tržby nejznámější světoví výrobci hraček?

 

- Co stojí za úspěchem nevzhledných panenek Monster High?

 

- A jakou roli v dětském marketingu dnes hraje internet?


O fenoménu Monster High si můžte přečíst v posledním čísle týdeníku Ekonom (č. 15/2013), které přináší velké téma Monstrózní útok na rodičovské peněženky.

 

Ekonom obalka 152013


Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-59694690-navod-pro-rodice-jake-veci-si-preji-dnesni-deti