KidMap je společný projekt tří společností - komunikační agentury LineArt, výzkumné agentury Perfect Crowd a kreativního studia pro mobilní aplikace Sugar & Ketchup. Dal si náročný úkol připravit nástroj, který usnadní dospělým vžít se do dětí a pochopit jejich potřeby a přání.
Jedna z otázek, které autoři průzkumu položili svým dětským respondentům, zněla: Co by sis přál/a najít pod stromečkem? Z odpovědí následně vytvořili "nákupní" koš, který může posloužit jako inspirace i vám, čtenářům Ekonomu. Vyberte si z následujících kategorií tu, která nejvíc odpovídá věku vašeho dítěte, a klikněte na odkaz:
Mám doma:
- Jaké mají tržby nejznámější světoví výrobci hraček?
- Co stojí za úspěchem nevzhledných panenek Monster High?
- A jakou roli v dětském marketingu dnes hraje internet?
O fenoménu Monster High si můžte přečíst v posledním čísle týdeníku Ekonom (č. 15/2013), které přináší velké téma Monstrózní útok na rodičovské peněženky.