Největší příležitostí je ta, o které nevíme, že o ní nevíme. Top management proto musí neustále hledat nové a nové příležitosti, a to především tam, kde je to neočekávané a kde jiní tyto příležitosti nehledají.
Ukažme alespoň jeden negativní a jeden pozitivní příklad. Pozitivním příkladem bylo slušovické družstvo, které již v době centrálního plánování objevilo možnost podnikat ve Vietnamu, a to nejen dříve než naše tehdejší nepružné podniky zahraničního obchodu, ale dokonce dříve než mnoho zahraničních firem vyspělých kapitalistických států.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111