Stále více se zdůrazňuje, jak je nezbytné, aby se firmy chovaly společensky odpovědně, přispívaly na dobročinné účely, na charitu, podporovaly znevýhodněné skupiny. Tohle všechno by dělat měly, ale neměly by dělat jenom to.
Bojím se, že mnoho firem, které se na webu, v materiálech a v PR zprávách pochválí, že udělaly to a to, zapomíná na slušnost v každodenním životě. Nemám ani tolik na mysli korupci jako spíše jednoduchý korektní vztah se zaměstnanci, partnerství s dodavateli a klienty, schopnost působit na trhu jako prvek sjednocující, a nikoli rozdělující. Lze nad tím ohrnout nos a říci, že byznys je neúprosný a že je třeba být štikou v rybníce, která vyplaší všechny pomalé kapry. Bude se ale v onom rybníce rybám žít lépe? A pokud tam budou samé štiky? Nebo dokonce pirani?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Vítězslav Bican
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



