Bezkontaktní technologie RFID (Radio Frequency Identification) je už několik let neustále probírána na tematických akcích i v médiích. Automobilka General Motors používá RFID už roky globálně v 50 závodech. Škoda Auto nasadila technologii v Kvasinách k identifikaci dílů v lakovně. Jinak ale o realizacích s RFID není příliš slyšet, přestože tady jsou. Hlasy věštící velký rozkvět však neutichají. Z velké části jsou ovšem pouze výsledkem investic výrobců a dodavatelů této technologie do marketingu a reklamy. To pak ústí v nereálná očekávání zákazníků o tom, co RFID dokáže a za kolik. Ano, některé projekty slibují návratnost do jednoho roku. Předpokládají však úzce vymezené podmínky.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111