Novinka vychází logicky z hatchbacku i30, kombi má ale jinak tvarovanou záď. Oproti minulé generaci se Hyundai i30 kombi vyrábí se stejnou délkou rozvoru jako hatchback, to znamená, že uvnitř místo pro posádku nepřibylo. Naopak v kufru se nadělovalo poměrně štědře - nově se sem vejde 528 litrů nákladu, což je o 113 litrů více, než tomu bylo dříve. Je ovšem třeba upozornit, že do tohoto objemu se započítávají i schránky pod podlahou kufru, které slouží na odkládání drobností. V případě převážení velkých předmětů tak kompletní hodnotu zavazadelníku nevyužijete. Naštěstí zůstalo praktické sklápění zadních sedadel, která vytvoří s podlahou kufru rovnou ložnou plochu. Stěhovat tak lze i kusy nábytku. Palubní desku už řidiči znají z hatchbacku, včetně jejích pozitivních stránek i neduhů. Ekonom kvitoval poměrně kvalitní zpracování, které ještě před pár lety nebylo u korejských vozů standardem. Líbilo se mu také hodně odkládacích prostor a moderní vzhled. Méně příjemné je velké množství tlačítek a jejich modré podsvětlení, jež působí agresivně. Méně prostoru je kvůli designu středového panelu také pro kolena urostlejšího řidiče. Alespoň že sedadla jsou pohodlná i pro dlouhé cestování, a to i vzadu, kde je dostatek místa pro nohy i nad hlavou.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Markovič
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



