Neexistují jednotné metodiky na to, co konkrétního po absolvování musí manažer umět. A tak je škála možností k získání titulu MBA široká. Od e-learningových lekcí na internetu, přes naučení se zásadních manažerských teorií "zpaměti" až po prokázání skutečných zlepšení ve firmě či organizaci.
Co by se vlastně manažer měl naučit? Dalo by se to rozdělit na dvě části. Určitě jsou to odborné znalosti: jak se vytváří strategie, jak se sestavuje marketingový plán, či jak se vedou projekty. Ovšem znalosti je třeba dotáhnout do dovedností - tedy nestačí znát teorii, ale umět ji skutečně použít a často i modifikovat do reálných podmínek své organizace.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později