Slevové servery již dávno nenabízejí pouze poukázky na zlevněné služby, jako jsou večeře, ubytování nebo masáže, ale stále častěji rozšiřují svůj sortiment o fyzické zboží. Lídr českého trhu, portál Slevomat.cz, má dokonce ambiciózní cíl dosáhnout v prodeji zboží přes své stránky v příštím roce tržeb převyšujících jednu miliardu korun, přitom pro letošek počítá s celkovými příjmy asi 2,5 miliardy korun. Jak toho chce docílit? "Máme aktivní uživatele s otevřenou peněženkou, velmi navštěvovaný web a obrovskou e-mailovou databázi," vyjmenovává ředitel Slevomatu Tomáš Čupr. I konkurenční portál Zapakatel.cz očekává, že podíl slevových poukázek na zboží vzroste do roka ze současných 25 procent na 40 procent. "Tržby za zboží se nyní pohybují v řádech statisíců za měsíc," uvedl Vladimír Hlaváček z marketingového oddělení firmy.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 40 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Lukáš Rozmajzl
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



