1. Zaměření a forma vzdělávání
Ve vzdělávání obchodníků by měly převažovat aktivity zaměřené na rozvoj komunikačních a dalších měkkých dovedností. Znalost produktů a firemních procesů jsou nezbytným předpokladem úspěchu. Nebudou-li však obchodníci umět "prodat" sami sebe a získat si klienta, výsledky nepřijdou.
Také forma vzdělávání by měla rozvoj komunikačních dovedností obchodníků cíleně podporovat. Vhodné jsou takové programy, kdy jsou obchodníci do procesu vzdělávání aktivně zapojováni. Semináře s vysokým stupněm interaktivity nebo přímo workshopy, kdy si obchodníci pod vedením moderátora na vhodná řešení postupně přicházejí, následně ho prezentují před skupinou a v diskusi obhajují. Větší zastoupení ve vzdělávacích programech by měly mít i tréninky týkající se konkrétních dovedností s bezprostřední rozvojovou zpětnou vazbou. Nácviky konkrétních situací v bezpečném prostředí i Trainingy On the Job.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



