Pro uživatele nové škodovky je hlavní prostor, a toho Rapid dlouhý necelých 4,5 metru nabízí hodně. Uvnitř se tak pohodlně posadí čtyři cestující, navíc na tuto kategorii neobvykle velký kufr pojme 550 litrů zavazadel. To je opravdu hodně na vůz, který se bude cenově stavět mezi malou Fabii a oblíbenou Octavii (cena Rapidu v době uzávěrky tohoto čísla nebyla Ekonomu známá).
Jsou tu ale i zřejmé nedostatky. Zatímco na délku interiér exceluje, je bohužel o něco užší, než by bylo příjemné. To pocítí zejména lidé sedící ve druhé řadě sedadel, kde se prostřední páté místo stává prakticky nevyužitelné. Navíc je občas znát honba za co nejnižší cenovkou. Zpracování plastů na palubní desce není tak pěkné jako u Octavie, zadní sedadla se nedokážou sklopit do roviny a u testovaného vozu se čtyřmi elektrickými okny bylo možné od řidiče ovládat pouze dvě přední. To Ekonom zatím ještě u žádného jiného auta neviděl. Škoda ale prý už pracuje na tom, aby v prodejních verzích byla u řidiče všechna čtyři tlačítka. Na druhou stranu Ekonom v Rapidu našel i pár vtipně řešených detailů. Třeba v kufru auto disponuje oboustrannou podložkou na podlahu. Jemný povrch lze využít pro běžná zavazadla, dobře omyvatelnou gumovou stranu pro převoz nepořádku.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Markovič
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



