Pod ukazatelem úspěšnosti v inovacích si nesmíme představovat pouze počet vědců v laboratořích nebo množství nových patentů na firmu. Manažerská teorie rozlišuje mezi inovacemi produktů, služeb, procesů a také obchodního modelu jako takového. Klíčová je pak schopnost efektivně řídit proces těchto druhů inovací od vzniku prvního nápadu až po jeho úspěšnou realizaci - tou rozumějme rychlé uvedení na trh a maximální ziskovost.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



