Obchodník v severním Walesu předělával výlohu svého krámku. A čemu jinému by ji měl zasvětit než probíhající olympiádě. Vedle britské vlajky tak umístil i klasické olympijské kruhy. Netušil, že se tím dopustil přestupku, a úřady si na něho došláply - výzdobu musel změnit. Na použití olympijského loga mají právo jen oficiální sponzoři, zaplatili za ně formou sponzorství.
Proč taková přísnost? Olympijské kruhy totiž dokáže rozpoznat téměř každý. Navíc se vznešenými ideály, které toto logo představuje, není problém se identifikovat. A tak jako se atleti snaží najít skulinky, jak obejít přísné antidopingové testy, i firmy se za každou cenu snaží spojit s olympiádou své jméno. A nejde jen o nevinné vystavení loga za výlohou.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později