Je pravda, že už staří Římané znali generační problém a mladá, dorůstající generace v nich budila značné obavy z toho, kam dovede svět, až se chopí kormidla. Málokdy však propast mezi jednotlivými pokoleními zela tak hluboko, jako dnes. Generace, která vyrostla s počítačovou myší či joystickem v ruce, myslí, jedná i rozhoduje se zcela jinak než my, pokolení jejich rodičů. A tuto jinakost musejí zohlednit i pracovníci HR oddělení. Firma, která dnes nemá webové stránky na úrovni 21. století, firma, která není na Facebooku a firma, která není schopna použít ICT nástrojů k tomu, aby zvolila optimální komunikační HR strategii, se prakticky vyřazuje ze soutěže o nejlepší talenty mladé generace.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111