Facebook vznikl jako místo pro komunikaci s přáteli, firmy jsou tam tak trochu navíc. Největšímu úspěchu se pak těší logicky stránky, které mají opravdové fanoušky, kteří obdivují, co firma či značka dělá (například Red Bull, Ferrari či MTV). Pokud vaše firma nepatří zrovna mezi oblíbené brandy, musíte si to nejcennější na sociálních sítích - pozornost - umět získat.
K tomu je zapotřebí naslouchat a reagovat. Není totiž nic horšího, než když znuděný správce profilu čistě z povinnosti dvakrát denně hodí na stránku odkaz na e-shop s "umělohmotným" popiskem: "Připravili jsme pro vás skvělou akci, ke každé objednávce nad 1000 korun dostanete dárek." Donutilo by vás to kliknout na "To se mi líbí"?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



