Původně chtěl hrát profesionálně hokej. Stal se z něho ale manažer a prezident jedné z nejznámějších společností, která se živí přímým prodejem. Přestože šéfa kosmetické firmy Oriflame tento způsob prodeje živí, nesnaží se při rozhovoru přesvědčovat, že je to technika vhodná pro každého a pro jakýkoli produkt. "I když pivo by se tímto způsobem v Česku prodávalo dobře," říká Magnus Brännström s úsměvem. V Česku se podle něho firmě daří, kosmetické poradkyně (jak dealerkám říká) totiž tvoří téměř jedno procento české populace.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



