Poslední zprávy z Yahoo! jsou zářnou ukázkou, jak fungují společnosti, jejichž existence se chýlí k závěru.
Propuštění Carol Bartzové a nynější úvahy o prodeji společnosti jsou dokonalým příkladem vývoje, který nastává v případě, kdy se značka nechá zahnat svými konkurenty do kouta. A také příkladem toho, jak to dopadá, když se přesune těžiště zájmu ze snahy oslovovat zákazníky prostřednictvím přehledné nabídky za přitažlivou cenu směrem k uspokojování krátkodobých zájmů akcionářů.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111