Přestože Petra Kvitová nepodepsala po wimbledonském úspěchu smlouvu se Škodou Auto, nebojí se její manažer Miroslav Černošek, že by svoji svěřenkyni nedokázal dobře »prodat« jinde.
Podle něj má na to, aby ročně reklamou vydělala až 30 milionů korun.
»A myslím si, že tento potenciál bude brzy naplněn,« věří Černošek.
Pokud na tuto sumu dosáhne, z hlediska příjmů z reklamních a marketingových aktivit se česká tenistka dostane mezi domácími sportovci na pozici dvojky. Za fotbalového brankáře Petra Čecha, který je jasnou jedničkou. Jeho roční příjmy z této oblasti nedávno Hospodářské noviny odhadly na 150 milionů korun. Nechá ale za sebou rychlobruslařku Martinu Sáblíkovou, jež v reklamě dle odhadů může vydělávat až 20 milionů korun.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později