Jedenasedmdesátiletá paní Marie zkušeně prokličkuje mezi regály svého oblíbeného supermarketu a míří k pokladně. Její nákup lze rozdělit na dvě části. Levné potraviny a luxusní cukrovinky.
»Jsem v důchodu, takže jsem chudá. Ale já už si vystačím s málem, jenom vnoučata jsou mlsná,« vysvětluje schizofrenní obsah svého košíku.
Penzisté, kteří se chovají podobně, jsou přitom v Česku běžným jevem. Marketér, který si nedá pozor na tuto překážku, riskuje neúspěch - a to i přesto, že kupní síla českých penzistů už dávno není nezajímavá.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111