Na manažerských pozicích společnosti Telefónica O2 se objevují nové tváře. K největším změnám dojde v divizi pro rezidentní a firemní zákazníky. Z pozice jejího výkonného ředitele pro prodej odešel Dean Sykes, kterého ve funkci nahradil dosavadní ředitel pro informační služby Pavel Pölzer. Absolvent Vysoké školy ekonomické pracuje ve firmě v různých řídících pozicích v oblasti financí a prodeje již šestý rok. Další změna v divizi se týká marketingu - na pozici ředitele marketingu pro spotřebitelský segment nastupuje Jan Karas, který byl doposud ředitelem obsahu, strategie a vývoje produktů.
Nově vzniká útvar pro Informační a reklamní služby, jehož ředitelkou se stane dosavadní manažerka pro marketingovou komunikaci Jana Vyhlídalová. Transformací prošla i divize zaměřená na firemní klientelu, jejímž marketingovým ředitelem se stal Aleš Veselý. V divizi nově vznikla jednotka strategického prodeje a profesionálních služeb pod vedením Tomáše Ječného.
NAD
IZA
lide.ekonom@economia.cz