Je pro vaší firmu právě probíhající olympiáda zajímavá z hlediska byznysu nebo marketingu? Sledujete jí? Které disciplíny si nechcete nechat ujít?

Je pro vaší firmu právě probíhající olympiáda zajímavá z hlediska byznysu nebo marketingu? Sledujete jí? Které disciplíny si nechcete nechat ujít?

Robert Vojáček
Robert Vojáček
Marketingově olympiádu nevyužíváme. Sám jí nesleduji, ve startupu není čas na TV :)
Petr Bartoň
Petr Bartoň
jednatel Lundegaard
Určitě sledujeme využívání nových digitálních cest pro interakci s fanoušky (letos ovšem nic převratného:)). A samozřejmě fandíme (Krpálek je nejvíc!).
Kvido Štěpánek
Kvido Štěpánek
byznysmen a majitel firmy Isolit‑Bravo
Zdá se mi to jako Mnoho povyku pro nic.
Vladan Hájek
Vladan Hájek
Američtí a švýcarští cyklisté jeli na olympiádě v oblečení Assos a některé cyklistky na kolech Colnago, což jsou značky, které v České republice zastupujeme. Spojení s českými sportovci nevyužíváme.
Radomír Klofáč
Radomír Klofáč
zakladatel a jednatel MORIS design
Olympiáda pro mě kvůli svému megalomanství naprosto ztratila atraktivitu. Čechům budu samozřejmě fandit, ale nemusím se na ně dívat.
Vladimír Finsterle
Vladimír Finsterle
Leda kdyby si naši sportovci nebo diváci z Česka objednali na lekarna.cz z Brazílie něco pro utužení svého olympijského zdraví, takovou zahraniční službu zajišťujeme :-). Mě zajímají sporty, které běžně nejsou na obrazovkách, např. střelectví.
Mirko Kalous
Mirko Kalous
Okin Group
Olympiáda pro náš byznys nic nepřináší. Sledují zejména vodní slalom, rychlostní kanoistiku, veslování a atletiku. A palce držím všem českým sportovcům.
Karolína Topolová
Karolína Topolová
generální ředitelka AAA Auto
Jelikož naší tváří je dlouhodobě kromě jiných celebrit i desetibojařský rekordman Roman Šebrle, využili jsme v době olympiády jeho hlasu pro natočení sponzorských vzkazů naší značky zánovních ojetých vozů Mototechna pro různá média.
Arthur Braun
Arthur Braun
advokát a managing partner v bpv Braun Partners
Mám dojem, že olympijská horečka zatím do Čech nedorazila, a do naší kanceláře také ne - na rozdil od hokejové či fotbalové mistrovství. Tam bychom nejspíš v rámci kanceláře či s našimi klienty fandili našemu týmu při společném sledování utkání.
Dan Jiránek
Dan Jiránek
Bývalý předseda Svazu měst a obcí ČR
Ne, zatím ne, asi atletiku.
Jitka Jechumtálová
Jitka Jechumtálová
Nevyužíváme. Mohu sledovat téměř všechny sportovní disciplíny a s napětím očekávám první naší medaili. Doufám, že bude každou chvíli, jede se finále vodního slalomu :-).
Šárka Litvinová
Šárka Litvinová
spolumajitelka společnosti Asiana
Zdá se mi, že s lety a s pokrokem sdílené digitální ekonomiky olympiáda ztrácí na přitažlivosti. Časy se mění a lidé mění.
Ladislav Brázdil
Ladislav Brázdil
generální ředitel Závodů lehkých konstrukcí Loštice (ZLKL)
Ani ne tak olympiáda, jako paralympiáda. Jestli jste ještě neviděli Rio Paralympics 2016 Trailer We're The Superhumans, měli byste.
Martin Lipert
Martin Lipert
zakladatel eReading.cz, CEO v Team Business, s.r.o.
Čistá nula.
Evžen Korec
Evžen Korec
generální ředitel firmy Ekospol
Olympiádu k marketingovým účelům nevyužíváme. České sportovce však sledujeme a přejeme jim úspěch.
Vítězslav Bican
Vítězslav Bican
ředitel Channel Crossings
Olympiádu nijak marketingové nevyužíváme, i proto, že mimo oficiální sponzory je téměř zakázáno tento pojem využívat. Kdybychom uspořádali například jazykovou olympiádu, tak bychom měli velký problém. S kolegy se těšíme hlavně na atletiku.
Markéta Stržínková
Markéta Stržínková
ředitelka pobočky Atradius Česká repubika
Náš specifický B2B segment, pojištění pohledávek, svádí ke komentářům exportů do Brazílie. Ale nejsme sponzory a pravidla pro užití olympijské symboliky jsou striktní. Raději fandíme všem našim sporťákům, pokud je tedy nechají závodit.
Související