Taxikáři, nebo Uber? S jakou stranou sporu sympatizujete a co vás k tomu vede?

Taxikáři, nebo Uber? S jakou stranou sporu sympatizujete a co vás k tomu vede?

Mirko Kalous
Mirko Kalous
Okin Group
U nás na vesnici je Uber nepoužitelný. Místní taxikář poskytuje kvalitní službu - ochota, spolehlivost, pohodlné a vždy čisté auto, to vše za rozumnou cenu. Takže ačkoliv fandím novinkám, jsem spokojený s klasickým taxi.
Arthur Braun
Arthur Braun
advokát a managing partner v bpv Braun Partners
Domnívám se, že služby jako Liftago dnes poskytují servis na stejné úrovni, ačkoli mohou být trochu dražší. Mám tam však alespoň pocit, že nebudu přispívat ke krácení daní řidiči nebo organizátory.
Hana Gawlasová
Hana Gawlasová
partnerka a vedoucí oddělení digitálního práva v advokátní kanceláři Deloitte Legal
Zcela sobecky mě zajímá výhradně kvalita služby a její dlouhodobá udržitelnost. Ve sporu klasické/alternativní taxi tak hodlám být fence-sitter tak dlouho, jak to jen půjde.
Martin Hutař
Martin Hutař
jednatel ve společnosti PRO-BIO
U nás na dědině ani jedni nejezdí! Konkurence je dobrá, ale musí mít stejné podmínky.
Jsem rád, že do přeregulovaného segmentu s velmi špatnou pověstí vstoupily moderní technologie, monitoring spokojenosti zákazníků a flexibilní vyúčtování. Fandím revolučním přístupům, které jsou zaměřené nikoliv na poskytovatele, ale uživatele.
Karolína Topolová
Karolína Topolová
generální ředitelka AAA Auto
Fandím těm, kteří jezdí za poctivé ceny, kvalitními auty, bezpečně a na čas. Každá nová konkurence zlepšuje stav celého sektoru. Doufám, že podobně pozitivně bude na "klasické" taxikáře působit i Uber.
Martin Lipert
Martin Lipert
zakladatel eReading.cz, CEO v Team Business, s.r.o.
Jednoznačně fandím nováčkům, protože zažité pořádky se musí bortit, aby se společnost posunula opět o kousek dál (to platí od taxikářů až po politiky).
Václav Muchna
Václav Muchna
CEO a spoluzakladatel společnosti Y Soft
Sympatizuji s obojím. Taxikáři mají pravdu, že to není fair soutěž: jejich náklady jsou objektivně vyšší (taxametry, licence, ...). UBER poskytuje 10x lepší servis. Pro obě strany by měly platit stejné podmínky (a trh si pak vybere UBER férověji ;-).
Způsob řízení provozu a hodnocení kvality u sdílené taxislužby se mně líbí. Používaná auta a řidiči už méně. Řidiči by měli mít licence a auta by měla spadat pod nějaký způsob technické kontroly. Uber by měl odpovídat a ne pouze vybírat provize.
Šárka Litvinová
Šárka Litvinová
spolumajitelka společnosti Asiana
Sdílené služby mi jsou sympatické. Jen škoda, že rychlopečení taxikáři neznají Prahu. Někdy jim ani navigace neposlouží tak, jak by si rodilý Pražák představoval.
Markéta Stržínková
Markéta Stržínková
ředitelka pobočky Atradius Česká repubika
Miluju appky a spolehlivost, bojím se vůbec nasednout do taxi, kde nevím cenu předem. Tedy si vybírám, co mi zrovna sedne :) někdy uber, někdy modráci. Než klasiku ve žluté, raději pěškobusem :)
Jsem rád, že svět se mění a vznikají sdílené služby dopravní, ubytovací, stravovací, finanční i další. Věřím, že příští generace se posunou dál od konzumování, vlastnění a hromadění krámů.
Líbí se mi jak Uber, tak např. Liftago. Jinak bych už nejezdil. Preferuji volný trh a férovou soutěž a tyto aplikace jsou tedy ideální.
Související