Máte negativní zkušenost s pojišťovnou při řešení škod na vašich firemních autech (nebo vašem soukromém), za něž nemůžete? Museli jste se někdy s pojišťovnou viníka soudit?
Máte negativní zkušenost s pojišťovnou při řešení škod na vašich firemních autech (nebo vašem soukromém), za něž nemůžete? Museli jste se někdy s pojišťovnou viníka soudit?
Takovou situaci jsme naštěstí řešit nemuseli, své dodavatele si totiž velmi pečlivě vybíráme. Se současnou pojišťovnou jsme proto spokojení. Jakékoliv problémy tohoto typu by nicméně znamenaly okamžité ukončení spolupráce a hledání nové pojišťovny.
Většina škod byla vyřešena jednoduše. Složitější situace nastávají v případě škody zaviněné cizincem pojištěným u pojišťovny, která nefunguje v ČR.
To málo zkušeností, co mám, byly pozitivní.
Negativní zkušenost naštěstí nemáme ani jsme se nesoudili. Chce to zvolit správnou pojišťovnu a rozumné pojistné. Nejlevnější pojistné nemusí znamenat nejvýhodnější plnění při pojistné škodě.
Nic zásadního jsme neřešili, takže celkem dobré.
Naštěstí se nám nehody vyhýbají, takže podobné věci s pojišťovnou řešit nemusíme.
Třeba jsem nejšťastnější člověk na světě, ale odpovídám na obě otázky, že ne.
Naši flotilu asi 200 automobilů máme pronajatou na operativní leasing, tudíž problémy s pojišťovnou neřešíme.
Od určitého nevelkého počtu aut je nesmysl je havarijně pojišťovat. Stačí si sečíst pojistné a plnění třeba za 5 let a zjistíte, kolik peněz jste vyhodili.
Naštěstí mám pouze jednu, velmi čerstvou, zkušenost a to jenom pozitivní. Okamžitá úhrada bez jakéhokoliv zdržování. Milé překvapení.
Vybrali jsme si dobrou pojišťovnu, jelikož jsme věděli, že z povahy našeho businessu zažijeme dost škodních událostí, a jsme plně spokojeni.
Kolegovu zaparkovanou novou Mazdu C7 rozstřelil namol opilý maník v Touaregu a při činu ho chytla policie. Pojišťovna odmítala plnit několik měsíců, s odvoláním na šetření policie. Skončilo to hudrovákem až u generála pojišťovny a úhradou.
Zkušenosti různé, ale za posledních 10 let bych řekl, že se úrovně řešení pojistných událostí u pojišťoven vyrovnaly, naštěstí na vyšší kvalitu.
Máme ve vozovém parku přes 30 osobních aut, nikdy jsme neměli při řešení pojistných událostí problém.
Ve střední Evropě nabízíme denně k prodeji 13 000 automobilů, které vlastníme. S pojištěním máme tedy rozsáhlé zkušenosti. Soudit jsme se nikdy nemuseli, ovšem některé ústavy jsou ve vyřizování pojistných událostí pomalejší, než bychom potřebovali.
3 týdny starý zaparkovaný superb mi "zkrátili" popeláři zadní částí svého vozu, kde mají jen ocelové traverzy. Přiznaná zráta tržní hodnoty vozidla podle Kooperativy 16 000 Kč s DPH. Nechce někdo "nový" superb se slevou?
Nemám žádnou negativní zkušenost. Kromě malých škrábanců se nám nehody vyhýbají. Navíc máme spolehlivého makléře, takže se o pojistné události prakticky nestaráme.
Firemních aut máme více jak 80. Samozřejmě čas od času dojde k jejich poškození, za které nemůžeme. Vyplatilo se nám vybrat dobrou pojišťovnu a proto nemáme zásadní problémy s vyřizováním škod a nikdy jsme se nemuseli soudit.
Související