Jak velký problém pro váš byznys představují nekvalitní české silnice a železnice? Kde konkrétně by vaše firma uvítala zlepšení?

Jak velký problém pro váš byznys představují nekvalitní české silnice a železnice? Kde konkrétně by vaše firma uvítala zlepšení?

Martin Lipert
Martin Lipert
zakladatel eReading.cz, CEO v Team Business, s.r.o.
Z pohledu prodejce e-knih je to naprostá katastrofa, 360krát každý rok musí číst tutéž zprávu.
S porovnáním s širším světem, tím nemyslím jen s Německem a hrstkou vyspělých zemí, si myslím, že jsou naše silnice ještě dobré. Navíc máme super veřejnou dopravu, což určitě pomáhá podnikatelům.
Evžen Korec
Evžen Korec
generální ředitel firmy Ekospol
Nekvalitní silnice včetně katastrofálních dálnic jsou problémem zcela zásadním. Obírají podnikatele o čas, protože při plánování programu musí počítat s delší dobou dojezdu. Nejhorší zkušenosti mám s dálnicí D1, po níž často jezdím na Slovensko.
Vedle nekvalitně stavěných dálnic mi nejvíce vadí neschopnost ŘSD řešit jejich přípravu pro další výstavbu. Jak dlouho bude ještě přerušen úsek dálnice D3 u Tábora? Kdy se začne s výstavbou D3 ve Středočeském kraji?
Petr Kocian
Petr Kocian
generální ředitel NeoVize Group
Často cestuji po trase Praha-Brno, Praha-Bratislava nebo Praha-Český Těšín. Nepřestává mne překvapovat, že problémy D1 někdo řeší rekonstrukcí a ne urychlenou výstavbou D35. Zjevně je něco špatně, ale překvěpivě to nikoho odpovědného netrápí.
Jiří Stabla
Jiří Stabla
zakladatel Konopných lékáren, Konopne-lekarny.cz, Stabla
Nemyslím si, že ve 21. století neumíme udělat správnou cestu...ale karma se silničářům jistě vrátí.
Postrádám jen kvalitní vlakovou linku Praha - Brno.
Pro logistiku velký. Silniční doprava roste mnohem rychleji než silniční síť. Nikdo nechce zásoby, dodává se na čas a roste počet malých aut. Dochází k zácpám a nepředvídatelným událostem. Železnice upřednostňuje osobní dopravu. Více dálnic bez mýta.
Vítězslav Bican
Vítězslav Bican
ředitel Channel Crossings
Pro nás naštěstí nekvalitní silnice a železnice nepředstavují přímo žádný problém. Zlepšení bychom ale samozřejmě uvítali všude tam, kde to pomůže ostatním.
Martin Hutař
Martin Hutař
jednatel ve společnosti PRO-BIO
Je chválihodné, že se opravuje. Horší už je kvalita a hlavně absolutní neschopnost kordinace uzávěrek komunikací. Takto vzniklé vícenáklady za promarněný čas a naftu nikoho moc nezajímají.
Šárka Litvinová
Šárka Litvinová
spolumajitelka společnosti Asiana
Nekvalitní silnice jsou především nebezpečné pro zdraví a život. V této rovině vnímám kvalitu silnic a železnic jako velké téma.
Kvido Štěpánek
Kvido Štěpánek
byznysmen a majitel firmy Isolit‑Bravo
Samozřejmě velký. Na čem se podepisuje nekvalita silnic, je obecně známo. Železnice jsou pro mne záhadou: Sedí tu jeden řidič na nějakých sedmdesát kamionů a přesto nejsou konkurenceschopné. Jak je to možné?!
Karolína Topolová
Karolína Topolová
generální ředitelka AAA Auto
Nekvalitní silnice jsou pro trh ojetých vozů zásadním problémem. Na výkupu musíme odmítat 65-70 % vozů, které jsou nám nabízeny. U mnoha z nich je to kvůli nadměrnému opotřebení a závadám, způsobeným špatným stavem silnic, po kterých jezdí.
Související