Legendární Škoda 1000 MB brzo oslaví 50. narozeniny. Jaké bylo vaše první auto? A jak na něj vzpomínáte?

Legendární Škoda 1000 MB brzo oslaví 50. narozeniny. Jaké bylo vaše první auto? A jak na něj vzpomínáte?

Škoda 120, bez posilovače řízení i brzd. To byla mistrný výkon to auto udržet na silnici a s nikým se nesrazit
ŠKODA 120 GLS! červené barvy s chromvanými lištami a čtyřmi kulatými světly vepředu! Byla ojetá a koupili mi ji rodiče, když mi bylo asi 19 let.
Radim Bureš
Radim Bureš
manažer oddělení forenzních služeb a podpory integrity EY
Auto rodičů: Škoda Octavia Super, rok 1962, vzpomínky krásné
Evžen Korec
Evžen Korec
generální ředitel firmy Ekospol
Prvním autem byla Škoda 120 a myslím, že vlivem tehdy závratného výběru jsem nebyl sám. Nicméně svůj základní účel plnila stejně, jako po ní Mazda nebo Audi.
Jindřich Fikar
Jindřich Fikar
majitel čokoládovny Fikar
Od táty jsem dostal Favorita, koupeného za komunistů za 90.000,- Kč. Stáli jsme dva dny ve frontě. Prodal jsem ho za rok za 120.000,-. Zajímavé časy :-).
Rumunský Oltcit. Absolvoval se mnou finále mého bohatýrského mládí a byli jsme si podobní. Měl vysokou spotřebu paliva a docela slušné jízdní vlastnosti...
Dalibor Dědek
Dalibor Dědek
podnikatel
Škoda 440 - Spartak. Bylo mi tehdy 20 a nechali mi jej rodiče na doježdění. Už nikdy jsem pak neměl k autu osobnější vztah.
Škoda Favorit v roce 1990. Do té doby jsem neměl řidičák a ani jsem neočekával, že bych si jako věděcký pracovník někdy vydělal na auto.
Jaroslav Řasa
Jaroslav Řasa
zakladatel ABRA Software
Písková Škoda 120L, vůz na zážitky: uměl jsem i výměňu termostatu, projela Brenner a vyšplahala s mírnou pomocí na Grosglockner :-).
Skoda 1000 MB, stala 3500 Kcs, lahvove zelena. Pak jsem dokoupil jeste jednu cervenou na nahradni dily. Jednoduche opravy jsem byl dokonce schopen provadet sam.
Miroslav Bárta
Miroslav Bárta
egyptolog
Škoda Felicia a zvala se Burák. Byla hnědá a de facto velmi spolehlivá.
Tomáš Prajzler
Tomáš Prajzler
Regionální ředitel Talentor Advanced Search
Škoda 120, červená. V roce 1998 stála dnes šílených 24.000,- ale jezdila spolehlivě a nemusel jsem o ni mít strach :-)
Škoda Favorit z roku 1991. Je to nesmrtelné auto, které stále jezdí :-)
Béžová Škoda 105L, uvezla lehce 1,2 tuny kancelářského papíru plus řidiče.
Ivo Vondrák
Ivo Vondrák
Rektor
Trabant, dvoudveřové kupé ;-). Ten mě naučil řídit, protože díky téměř nefunkčním brzdám jsem musel hodně předvídat, co se může stát. Dnes, jako když to najdu!
Nádherná, světlemodrá Škoda 100. Volant o průměru 80 cm, řadicí páka dlouhá skoro metr, smrtelné zrychlení 100 km/h za 3 minuty.
Radek Špicar
Radek Špicar
viceprezident Svazu průmyslu ČR
Bila Skoda 105.

Vzpominam, jak nam s kolegou Sedlackem vypovedela poslusnost na cervenem koberci pred hotelem Pupp pri odjezdu z karlovarskeho festivalu...
Zbyněk Frolík
Zbyněk Frolík
podnikatel
Opravil jsem si sám v roce 1978 bouraný rok starý FIAT 131 Mirafiori a měl pocit mistra světa:-).
Petr Pithart
Petr Pithart
politik
Škoda 105, 14 let stará. I mně už bylo skoro čtyřicet. Sloužila věrně ze všech už chatrných sil. Po mně ji měl ještě můj syn.
Markéta Stržínková
Markéta Stržínková
ředitelka pobočky Atradius Česká repubika
Služební červené Volvo 740 GL, rok výroby 1991. Skoro dvě tuny severské hranaté nádhery s vytápěnými sedadly.
Světle žlutý Trabant 601 za 100 Marek.
Marcel Gajdoš
Marcel Gajdoš
generální ředitel Visa pro Českou republiku a Slovenko
Dodge Neon a byl neonove modre barvy. Velice spokojeny.
Trabant Combi, rok výroby 1980, s láskou a obdivem.
Související