Články autora

5 minut čtení
Někteří se stanou známými díky svým postojům. Ti výjimeční umí navíc své pokrokové názory přenést do reálného života. To je případ Sheryl...
4 minuty čtení
Ukradení osobní identity je na Twitteru jednoduché. Nepravý Václav Klaus se stal populárním na Twitteru, jakmile začal vtipkovat o ukradnutém...
5 minut čtení
Šéf Starbucksu Howard Schultz je v poslední době hodně populární. Minimálně ze tří důvodů. Starbucks oslavil své 40. narozeniny, Howard vydal...
4 minuty čtení
LinkedIn, Facebook nebo Twitter již dávno nejsou, jak si mnozí skeptici na počátku mysleli, módním výstřelkem. Naopak, stále více lidí a firem...
7 minut čtení
Lehce se do prezentací strategií firmy uvede cíl změnit firmu na zákaznicky orientovanou a udržet či získat si vedoucí postavení ve svém oboru....
8 minut čtení
Je konec krize již na dohled? A i když krize skončí, jaké dlouhotrvající vlivy na spotřebitelské chování bude mít? Ať to dopadne jakkoliv, dá se...
4 minuty čtení
Všichni skloňujeme slovo krize dnes a denně. Jak jinak, když ve většině případů má dopad na prodeje firmy i na zisk. A také nikdy nevíme, jestli...
3 minuty čtení
V říjnu 2007 došlo v Anglii k historické události. Užívání sítí společenských komunit typu Facebook, MySpace a dalších překročilo návštěvnost a...
5 minut čtení
Komerční využití internetových společenských komunit roste závratnou rychlostí. Alespoň za českými hranicemi.