Kvalita na rozcestí HN.cz5 minut čtení V březnu to bylo 25 let, co vyšla první norma ISO 9000. Jednalo se v podstatě o převzetí britské normy BS 5750, která byla zase inspirována...
Má certifikace ISO smysl? 7 minut čtení V MŘ z května tohoto roku vyšel článek "NE certifikátům ISO?" Autoři se v něm pozastavují nad tím, že ze Zákona o veřejných zakázkách 137/2006...
4 podmínky, 4 překážky 10 minut čtení Kurzy, kde se jako účastníci setkávají zkušení odborníci z celého světa, jsou vždy zajímavou platformou pro výměnu zkušeností. Ani kurz Six...
Spokojenost zákazníků a zpětná vazba 6 minut čtení Spokojený zákazník je loajální a přináší podniku peníze, zatímco nespokojený může strhnout své okolí a firmě tím způsobit značné ztráty.
Standardy kvality v praxi 5 minut čtení Výkonný manažer často vnímá kvalitu jen jako výsledek úsilí lidí v modrých pláštích. Tento dojem může být ještě znásoben po absolvování "školení...