Články autora

3 minuty čtení
Zhruba od minulého týdne se snažím představit si, jak se asi na volbu nového generálního ředitele České televize dívá obyčejný divák, který nic...
7 minut čtení
Exkluzivní rozhovor s hlavním mluvčím konference Retail Summit Thomasem Bruchem, managing director & partner, Globus Holding, o diferenciaci...
10 minut čtení
Internet je stále považován za maximálně socialistické médium, kde uživatelé žijí s jasným přesvědčením, že kdo nekrade, okrádá sám sebe. A nově...
7 minut čtení
Zakladatele dm drogerie Götze Wernera jsem si vyzvedl v předsálí konference Retail Summitu na minutu přesně. Tak jak bylo domluveno. Když jsme...
3 minuty čtení
Není mnoho firem, které se rády přiznají k tomu, že udělaly chybu. A ještě méně je těch, které to samy ochotně dají do médií a pak s tím pracují...
3 minuty čtení
jaká je událost roku v našem oboru? Dobrá zpráva z oboru reklamy v místě prodeje, že investice do této formy reklamy nezaznamenávají na rozdíl...
2 minuty čtení
příčiny současné ekonomické krize mohou být různé. Z mého pohledu je však tou hlavní příčinou jedna celkem banální věc. Nedostatečná schopnost...
11 minut čtení
Jiří Holeček, marketingový poradce maloobchodního řetězce hraček Pompo, je považován za jednoho z nejúspěšnějších marketingových a PR manažerů v...
3 minuty čtení
koncem listopadu a na začátku prosince pocítila první příznaky globální finanční krize již i reklamní, mediální a spolu s nimi i signmakingová...