Daniel Köppl: Kdyby ploch s reklamou byla třetina, nic se nestane 3 minuty čtení David Ogilvy, jedna z nevětších reklamních ikon vůbec, kdysi prohlásil, že až bude starý, tak založí gang, kterému rozdá motorové pily a nechá...
Dvořák může zdražit reklamu 3 minuty čtení Zhruba od minulého týdne se snažím představit si, jak se asi na volbu nového generálního ředitele České televize dívá obyčejný divák, který nic...
Svět se zbláznil IV.: Omyl zvaný zábavná zpráva 4 minuty čtení SERIÁL týdeníku Ekonom: Proč vznikají kauzy typu »okurková« hysterie? Média zapomínají na svoji dlouholetou tradici.
Jen na IHNED.cz Boj o peníze z reklamy se vyostřuje. Nova s Primou si ale zatím nestěžují 5 minut čtení Přestože většina médií řeší nedostatek reklamy, Prima i Nova si na nezájem zadavatelů stěžovat nemohou. Ostatně TV Prima bude zřejmě brzy řešit...
Cena nerozhoduje 7 minut čtení Exkluzivní rozhovor s hlavním mluvčím konference Retail Summit Thomasem Bruchem, managing director & partner, Globus Holding, o diferenciaci...
České výrobce jsme nezničili 4 minuty čtení Šéf Globusu poskytl exkluzivní rozhovor o specifikách tuzemského trhu.
Šéf Globusu: České výrobce jsme nezničili 8 minut čtení ROZHOVOR: Šéf Globusu poskytl exkluzivní interview o specifikách tuzemského trhu.
České výrobce jsme nezničili 4 minuty čtení Šéf Globusu poskytl exkluzivní rozhovor o specifikách tuzemského trhu.
Hackeři útočí aneb Ochraňte své obrazovky 10 minut čtení Internet je stále považován za maximálně socialistické médium, kde uživatelé žijí s jasným přesvědčením, že kdo nekrade, okrádá sám sebe. A nově...
Nerozhoduje cena výrobku, ale nákupu 7 minut čtení Zakladatele dm drogerie Götze Wernera jsem si vyzvedl v předsálí konference Retail Summitu na minutu přesně. Tak jak bylo domluveno. Když jsme...
Nebezpečné hrátky s upřímností 3 minuty čtení Není mnoho firem, které se rády přiznají k tomu, že udělaly chybu. A ještě méně je těch, které to samy ochotně dají do médií a pak s tím pracují...
Vážení a milí čtenáři, 3 minuty čtení jaká je událost roku v našem oboru? Dobrá zpráva z oboru reklamy v místě prodeje, že investice do této formy reklamy nezaznamenávají na rozdíl...
Vážení a milí čtenáři, 2 minuty čtení příčiny současné ekonomické krize mohou být různé. Z mého pohledu je však tou hlavní příčinou jedna celkem banální věc. Nedostatečná schopnost...
Prodavačky musí být motivovány 11 minut čtení Jiří Holeček, marketingový poradce maloobchodního řetězce hraček Pompo, je považován za jednoho z nejúspěšnějších marketingových a PR manažerů v...
Vážení a milí čtenáři, 3 minuty čtení koncem listopadu a na začátku prosince pocítila první příznaky globální finanční krize již i reklamní, mediální a spolu s nimi i signmakingová...