Zhruba od minulého týdne se snažím představit si, jak se asi na volbu nového generálního ředitele České televize dívá obyčejný divák, který nic neví o zákulisí velkého mediálního světa. Zda ho to vůbec zajímá a jestli uvažuje nad tím, zda mu bývalý ředitel největší české komerční stanice přinese zpět pořady, které dnes už ani TV Nova nevysílá.
Je zvláštní, že podobné starosti projevila v minulém týdnu i řada vzdělaných lidí a médií. To samo o sobě dost svádí k tomu podívat se, co může příchod bývalého generálního ředitele TV Nova znamenat pro Českou televizi a samozřejmě také pro byznys.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



