Zhruba od minulého týdne se snažím představit si, jak se asi na volbu nového generálního ředitele České televize dívá obyčejný divák, který nic neví o zákulisí velkého mediálního světa. Zda ho to vůbec zajímá a jestli uvažuje nad tím, zda mu bývalý ředitel největší české komerční stanice přinese zpět pořady, které dnes už ani TV Nova nevysílá.
Je zvláštní, že podobné starosti projevila v minulém týdnu i řada vzdělaných lidí a médií. To samo o sobě dost svádí k tomu podívat se, co může příchod bývalého generálního ředitele TV Nova znamenat pro Českou televizi a samozřejmě také pro byznys.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později