Firemní značka není auto. Právo na ni je nutné dobře zakotvit do smlouvy 8 minut čtení Typickým problémem je, když společnost nemá oprávnění své logo upravit. Některé agentury a grafici podmiňují souhlas vysokými finančními nároky.
Logistika GLS představuje novou vizuální identitu značky. Zdůrazňuje osobní přístup k zákazníkům a bezproblémové doručování balíků 2 minuty čtení Dnešním dnem přichází poskytovatel balíkových přepravních služeb GLS s novou vizuální identitou. Oživený vzhled staví na úspěchu firmy v...
Roztančené postavičky prodaly festivalu o polovinu více propagačních předmětů 4 minuty čtení FOTOGALERIE: Hudební festival Rock for People se za téměř dvacetiletou existenci vyvinul v jednu z nejznámějších přehlídek zahraničních i...
Nové logo Ostravy prodává, i obyvatelé jsou s ním spokojení 4 minuty čtení FOTOGALERIE: Města k tradičním heraldickým znakům postupně přidávají modernější jednotnou vizuální prezentaci. Příkladem je Ostrava.
Ekonom.cz: Nový minivůz Škoda bude se starým logem 1 minuta čtení V Ženevě automobilka odhalí nový znak i studii novinky - vozu většího než fabia.