Není to tak dávno, co byly banky typicky plné přepážek, pokladních a lidí čekajících v pořadníku. Před lety však na trh vstoupil nový model, kdy se pobočky začaly proměňovat v designové prostory podobné moderním kancelářím a obývacím pokojům, ubylo sterilních židlí, přibylo křesel a především moderních technologií.
Na tento trend se rozhodla reagovat i Česká spořitelna, která je s počtem přes čtyři a půl milionu klientů největší tuzemskou bankou. Přistoupila k digitalizaci pobočkové sítě. Za přerodem, kterým banka prochází, stojí Tomáš Honěk. „V západním světě se z bankovnictví během posledních dvaceti let stala komoditní hra. Banky poskytují klientům různé produkty jako hypotéky, účty, spotřební financování a vzájemně si potom konkurují v jednotlivých drobných nuancích a ceně. To chceme změnit, proto jsme přistoupili k digitální transformaci, ve které vidíme příležitost vrátit se zpátky ke kořenům,“ říká.
Článek již není odemčený!
Váš známý vám umožnil přečíst si článek zdarma, ale uplynula doba, po kterou je článek odemčený.
Pro neomezený přístup ke všem článkům na našem webu si můžete zakoupit předplatné za 59 Kč.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později