České firmy se rády chlubí technologickými inovacemi. Investují do robotizace, umělé inteligence nebo zákaznické automatizace. Mluví o budoucnosti, efektivitě a rychlosti. Ale když se podíváme dovnitř těchto firem, často narazíme na něco úplně jiného: korková nástěnka vedle kuchyňky jako hlavní nástroj komunikace, kultura řízená e‑maily v režimu „odpovědět všem“ a hodnoty, které se za posledních dvacet let nezměnily ani o píď.
Zní to jako nadsázka? Bohužel ne. V našem aktuálním průzkumu mezi více než tisícovkou zaměstnanců potvrzuje více než polovina z nich, že jejich zaměstnavatel stále používá nástěnku jako kanál vnitřní komunikace. A to často v prostředí firem, které se navenek profilují jako technologičtí lídři.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Stéphane Nicoletti
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



