Umělá inteligence změní bankovnictví. „Už dnes dokáže během chvíle srovnat možnosti na základě recenzí, článků a dalších dat. Proto se banky musí připravit na zásadní proměnu svého byznysmodelu. Pokud to nezvládnou dobře, je klidně možné, že se z nich stane spíš infrastrukturní poskytovatel koncových služeb než partner pro klienta,“ říká Michal Strcula, šéf tuzemské Air Bank ze skupiny PPF. V rozhovoru pro Ekonom vysvětluje, proč se aktuálně nechystají expandovat do zahraničí ani na Slovensko. Objasňuje, jak jeho instituce postavila nabídku drobným investorům i obchodníkům, a obhajuje výhody propojení s jinými součástmi skupiny, například operátorem O2 a televizí Nova nebo streamovací službou Voyo.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později