Velké dodávky od Mercedesu jsou u firem oblíbené. Tu svou nejmenší, Citan, automobilka před deseti lety vyvinula spolu s Renaultem. Díky tomu nabídla malý užitkový typ, který s francouzským Kangoo sdílel shodnou platformu a motory. Finální vzhled, pojetí interiéru a nabídku výbavy už měl ve své režii Mercedes. Kangoo je samozřejmě rozšířenější, i proto, že lákalo na nižší cenu, jenže Mercedesu se takový typ auta v nabídce hodí. Velké společnosti, které pro svůj byznys využívají prostorné dodávky, si jako doplněk přiberou Citan, aby byla správa vozového parku s jedinou značkou jednodušší. Druhou kategorií jsou pak hlavně řemeslníci, kteří služební vozidlo využívají i pro soukromý provoz. V nabídce je jak tato osobní varianta Tourer, tak i Van se dvěma místy a nákladovým prostorem na 2900 litrů čehokoliv.
Automobilka přichází s novou generací Citanu a i tentokrát vsadila na spolupráci s Renaultem. Podobné tvary příbuznost s Francouzem nezapřou a jsou tu určité detaily, na kterých se plně odhalí pracovní naturel auta. Třeba na klíčku – bezklíčový vstup ani startování tlačítkem Citan nemá – nebo na hlasitém plechovém bouchnutí dveří při jejich zavírání.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později