Velké dodávky od Mercedesu jsou u firem oblíbené. Tu svou nejmenší, Citan, automobilka před deseti lety vyvinula spolu s Renaultem. Díky tomu nabídla malý užitkový typ, který s francouzským Kangoo sdílel shodnou platformu a motory. Finální vzhled, pojetí interiéru a nabídku výbavy už měl ve své režii Mercedes. Kangoo je samozřejmě rozšířenější, i proto, že lákalo na nižší cenu, jenže Mercedesu se takový typ auta v nabídce hodí. Velké společnosti, které pro svůj byznys využívají prostorné dodávky, si jako doplněk přiberou Citan, aby byla správa vozového parku s jedinou značkou jednodušší. Druhou kategorií jsou pak hlavně řemeslníci, kteří služební vozidlo využívají i pro soukromý provoz. V nabídce je jak tato osobní varianta Tourer, tak i Van se dvěma místy a nákladovým prostorem na 2900 litrů čehokoliv.
Automobilka přichází s novou generací Citanu a i tentokrát vsadila na spolupráci s Renaultem. Podobné tvary příbuznost s Francouzem nezapřou a jsou tu určité detaily, na kterých se plně odhalí pracovní naturel auta. Třeba na klíčku – bezklíčový vstup ani startování tlačítkem Citan nemá – nebo na hlasitém plechovém bouchnutí dveří při jejich zavírání.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Eva Srpová
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



