V nabité partě esúvéček Volkswagenu teď bude těsno ještě víc. Počítejme členy od největšího: Touareg, pod ním Tiguan a elektrické ID.4, dále kompaktní T‑Roc a řadu ukončuje malý T‑Cross. I přesto, že to vypadá, jako by Volkswagen už ve své nabídce neměl mezeru pro další zvýšené auto, začal v Evropě prodávat SUV jménem Taigo. Jedná se o takzvané SUV kupé, auto s vyšší karoserií, ale ostře se svažující zádí, která mu v očích zákazníků přidává na atraktivitě. Kdysi s ní úspěšně prorazilo BMW s řadou X6 a mnoho značek pak hned přispěchalo se svou variací, Volkswagen sice přichází s menším zpožděním, ale zdá se, že se do vkusu zákazníků trefil. Taigo se řadí zhruba mezi nejmenší T‑Cross a větší T‑Roc, má ale překvapivě velký kufr, dokonce větší než T‑Roc a v Česku konkuruje například Škodě Kamiq či Renaultu Captur. Je původem z Brazílie, kde se prodává pod jménem Nivus, pro evropské zákazníky se ale vyrábí ve Španělsku.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Eva Srpová
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



