Bateriový pohon dává největší smysl ve městě. Dojet do práce, vzít děti do školky a tchyni k zubaři. Na to není třeba velké auto. Nikoli náhodou byly nejstarší sériové elektromobily rozměrově skromné, až spartánské. Stačí vzpomenout na miniaturní Mitsubishi i‑MIEV z roku 2011, v jehož stopách dnes kráčí Dacia Spring. Pokud tchyni na pravém sedadle neodsunete dozadu, budete ji při řízení dloubat do žeber.
Opel Corsa míří o stupeň výš. Jde o běžné malé auto, jaké u nás často slouží celé rodině. Pod jeho kapotou může vrčet spalovací motor, a to nejen na benzin, ale i na naftu. S auty této kategorie už si spojujeme jistou univerzálnost. Kromě každodenního pojíždění zvládnou i delší výlet, nebo dokonce cestu k moři.
Žere dost, ale dojede daleko?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111