Bateriový pohon dává největší smysl ve městě. Dojet do práce, vzít děti do školky a tchyni k zubaři. Na to není třeba velké auto. Nikoli náhodou byly nejstarší sériové elektromobily rozměrově skromné, až spartánské. Stačí vzpomenout na miniaturní Mitsubishi i‑MIEV z roku 2011, v jehož stopách dnes kráčí Dacia Spring. Pokud tchyni na pravém sedadle neodsunete dozadu, budete ji při řízení dloubat do žeber.
Opel Corsa míří o stupeň výš. Jde o běžné malé auto, jaké u nás často slouží celé rodině. Pod jeho kapotou může vrčet spalovací motor, a to nejen na benzin, ale i na naftu. S auty této kategorie už si spojujeme jistou univerzálnost. Kromě každodenního pojíždění zvládnou i delší výlet, nebo dokonce cestu k moři.
Žere dost, ale dojede daleko?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Martin Frei
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



